måndag 23 juli 2012

take a deep breath



ser verkligen framemot denna dag, because
1) Även om jag inte direkt njuter av massage så är det ändå en skön känsla efteråt när man har ryggen i skick, iallafall för några dagar framåt.. :)
2)Jag och Janina ska ha lite kvalitetstid. Vi ska dra iväg till jakobstad och fika och snacka skit hihihih :)
3)ser också ut som om jag och janina ska spendera en till dag till denna vecka eftersom vi vill se på Ice age 4 på bion men hinner inte imr pga min massage. :)

jaa de va de jag såg framemot. hehhe :)

Jag tänker verkligen ta vara på denhär sista tiden av sommarlovet, njuta av ledigheten, tills helvetet brakar lös. ojojojoj, jamen jag ska göra mitt bästa i höst och sen ser vi hur långt jag går och så vidare..

ha en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar