lördag 28 juli 2012

Strangers have the best candy

bloggen får lida. men jag lider inte med den :)))))))))))))))))))))))))))))

Igår va de saikabra väder så jag och jennifer brumma iväg till storsand och solade och simmade. Vi hade de riktigt gemytligt och vi var även och åt kebab med franska ( ris ) till nykarleby sen på kvällen, mumsfilibabbbba. hihih tack för att du finns, eller sku jag kanske måst tack dina föräldrar? ´
Idag är det supernajs väder och jag har suttit inne heeeeeeeela dagen. fuck me :(
men funderar på att gå ut iaf en liten stund efter detta onödiga inlägg...
Men ska sen i duschen och fixa mej inför en kväll med janina. Vi har ingen aning om vad vi ska göra riktigt ännu, men vi tar kvällen som den kommer.
hejbara.
jag sku mååst fara ut å fota för jag har bildbrist. 

1 kommentar: