måndag 9 juli 2012

misslyckad.

Fick skuldkänslor när jag inte åkte med på middag med en del släktingar, så jag städade lite smått i köket. :((((((((
okej, skyll mig själv. och jag tycker synd om mina föräldrar som måste ha en skiiit dotter..

Okej.
Idag sov ja till halv 1, åt, kastade på mig träningskläder och tog nycklarna till vespan och drog iväg till harjux och for ut och gå en liiiten bit ( bättre än inget. ) och sen for jag i duschen för att de va meningen att jag sku fara på middagen, Bra mela bra, Nä, ja suger.

Jag tänkte dra på mig samma träningskläder som tidigare ( MMMMmmmmysigt. ) och fara ut pch gå till samma ställe. och övernatta där för jag vill inte se mina frustrerade/Besvikna föräldrar.
JÅNEMEN, hahah okej, nu ska jag glöm dedääär och vara normal.


Just nu hör jag på Rock Mafia- The big bang. Oj va jag e beroende av den! Jag har även lyssnat på Rock Mafias övriga låtar ( som int e så många ) och fastnat för dem också.
Okej, ska fara ut nudå. Pusshej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar