måndag 9 juli 2012

Lose ourselves along the way





Denna vackra, svenska tjej är en modebloggare som bloggar under adressen http://idavendela.blogg.se/ .
I hennes blogg hittar man såklart olika outfit's, inspiration i massor och bilder tagna i superkvalitet.
Jag diggar henne stort. Hon är dessutom inte pinnsaml ( hon är smal!!!!) och hennes hår är underbart, och hennes kropp är underbar. Jag verkar kanske inte så modeintresserad i mitt eget samhälle men jag läser en massa inspirerande modebloggar, även om jag inte själv klär mig trendigt eller så, utan jag tar på mig det som jag tycker är snyggt och bekvämt.
jånä.
for inte ut och gå. Tog istället med mig kameran ut men inga fina bilder så attäää helt onödigt. :)
och nu har jag tråktråååktråkigt till ttttusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar