onsdag 25 juli 2012

It always rains the hardest on the people, who deserve the sun






jamoro.
idag har jag sett på ett antal top model avsnitt, ätit jordgubbar, ätit jordgubbar med glass, varit på träning och fått kramp i baklåret och även en liten sträckning på vänstra sidan titee tär rebejnin siter, gosat med kattungar och haft tråk. men nåja, skönt att lata sig, även om de känns som om jag gjort det Heeela sommarlovet.. . . . . ... . .
Imorgon ska jag vara med janina igen. Vi ska till jakobstad för att se på http://www.youtube.com/watch?v=AywwEmFmYRU, haha woopwooop! ;)
Jag totalälskar Ice age, asså liksom totalälskar, bruutalälskar liksom. Puss på dom liksom.
Och sen ska vi antagligen hänga en stund. :)
Nu ska jag se på flera top model avsnitt och sen ta natten när john blund bestämt sig för att komma och ta mej bakifrån.jetekul.
pusshejgonatt!

bilderna till inlägget kanbeskrivas såhäääääer :
1. Mina föredetta vita skor som numera är ovita efter jeppisdagarna får ta sig ett dopp i tallsåpa och H2O.
2. min kvällsmat bestående av ris, tonfisk och gal1 mycke dressing.
3. En vy från vår terass.
4. Min favorti kattunge från svartnos's armé.
5. fyra kandidater från armén.
hejbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar