måndag 23 juli 2012

One step closer


wazzup, jaoooo.
här ha de vari tyst HEHEHHE.
k.
jahapp, eftersom vi har måndag idag så kan jag väl berätta sisådär kort om min helg:
min helg kan beskrivas som den roligaste helgen på hela sommarlovet ( 3 veckor kvar till skolan jao. )
spenderade fredag och lördag i jakobstad och dit var de minsann många minimojjer som letat sig.
har varit social med bekanta och mindre bekanta, och totalt främmande människor.
påverkad av en viss mängd alkohol som jag köpt för småpengar eller fått gratis..
men ja, HAHA
skriver så himla osammanhängande men vafan, vem pryyyyr sej? 
HELGEN WAS AWESOME.
även om jag tänkt somn lutandes mot en stolpe men jennifer tyckt vi sku slå rekord och vara ute längre än längsta vi någonsin varit ute ( 4 HAHAHAHA )
( jenifer slog ju iaf sitt rekord, men mitt är faktsikt 8!!! )
såatt.

men jånä.
orkar int bry mej i dehär satansblogghelveti.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
hejbara.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar