torsdag 12 juli 2012

I can't escape this hell

inget allvarligt menat med rubriken HÄHÄHÄ

har nyss hadd en liten workout här hemma nu och på samma gång som jag stod och trampade på dendär helvetesmaskinen så tittade jag på " keeping up with the kardashians  "
haha ha blivi beroende av den serien fast den int e så bra, men jag diggar den ändå.
på första bilden ser ni också det som jag slevar i mig just nu, dvs
bananyoghurt och knäckibröööd!
mmmmva gott.
ja e int knäpp, OKEJ!?!?!?

men nu ska jag tvätta håret och ställa mig inför torsdagsmys hemma hos robin i sällskap av dzennifer.
pusshej.
ha en fortsatt trevlig dag!
för de ska jag ha MUHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH






2 kommentarer:

  1. OJJJ va du är duktig att fota asså shit va fina bilder!! :DDD <333 Gillar speciellt den första. :))))

    SvaraRadera