söndag 8 juli 2012

The big bang


ojoj, såhär på sejnon bestämd jag mig för att byta från http://mikaelakengo.blog.com/ till denna sajddkfdblogg. :)
jånä.
Ikväll har jag vari på bio med jennifer och vi var och såg på LOL, och Oj så bra den var. Blev tvungen att gråta en skvätt också hahhaha, men verkligen sevärd och jag blev faktiskt  Överaskad över att den var Så bra som den var, och ja, nämnd jag att den va bra...? och detta tryckte vi i oss__---___------__-----___--_--------------_->
hhahahhah, mmmmvagott men vi mådde dessvärre int så bra senare haha :D
fotrs. HAAHA LOL EXDEEE:
jamen vi for till jakobstad med jennifer ursnygga blue car ( mopobil ) och ja, vi hann prata mycket om allt mellan himmel och jord under de 50 minuterna, 45km/h HAHAH, men de va mys! :D
och efter bion brummade vi vidare hem till jennifers och där ja, hade vi mysigt. for hem ganska så tidigt och har suttit på datorn sen dess...

men imorgon, ja, imorgon, planerna för morgondagen: Försöka stiga upp 11 och då ska jag dra ut på promenad, och sen ska jag chilla tills familjen ska ut och äta med släkten och fira Mormors 80 födelsedag <3
pusshej.
Hör på Redrama just nu, vilket är ovanligt, men han har swag. typ. ahhaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar