söndag 15 juli 2012

I want to paaarteeey

hej hej hej hej hej hej
såatt vakna för typ 40 minuter sen..... fuck me.
men nåja.
he som e störand e ju att jag int änns känner mig utvilad..
vafaan e he om!!!?!?!
ahahha
ha just äti mat och ska så småningom kast på mig nå kläder och brumma iväg till jennifers!
kivakivakivaaaaaaaa. sista bilden beskriver mittt humör.

Igår var jag till storstan nykarleby.
Var med  http://janinabelinda.blogg.se/ och vi åt jordgubbar doppade i nutella, godis ( som vi även doppade i nutella och drack redbull och janina fotade en massa Fagra bilder som antagligeN kommer upp på hennes blogg inom en snar framtid!
Sen joinade vi också en massa annat folk ( en massa......) nejmen en hel del ppl..
Och jag har inte sett flera av dom på flera veckor.
men nåja.
hade en super najs kväll igår!

Och jag ser så mycket framemot kommande helg, FREDAG OCH LÖRDAG.
WOOP WOOOOOOOOooooOOOOpP.
" sup å svälj, Trevli helg! "
hahahah ;)
pusshej.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar