onsdag 11 juli 2012

Joy, It's all founded

tänker int knaper ner när jag vaknade, för jag håller med jennifers mening med denna mening:
" vaknade redan 9 tiden så attää.  Sällan man skriver om tiden man vaknade? Som om det är en stor grej i dagens händelser, vilken tid man vaknade? "
men jag kan berätta vad jag har gjort sedan jag kastat mig ner för min säng ( högsäng. ) :
ätit lapskojs ( stavning? )
suttit på datorn ( hur ska man egenligen säga att man suttit på datorn? Kanske jag har varit på datorn?
ELO? ( K/BRY)
och bakat kokosbollar som jag redan ångrade att jag tagit mig tid att göra eftersom jag fick ångest efter att ha ätit en så jag kastade bort resten. bra mela, bra. he va it he.
Något mera har jag inte fått gjort.

Regnet öser ner även idag.
Öser ner som om de hade fått betalt för att spilla ner.
" Gud e nou pissträng idag".
ta föregående mening med en nypa salt.

En liten del av

min hjärna skulle kunna tänka sig att dra ut på en promenad, men HUAAADÅDI.
den delen av min hjärna har blivit mobbad av resten av min kropp nu hela eftermiddagen.
va sku man måst röööör på se. liksom nä.

Jag skriver ju skiiitlanga inlägg nuförtiden. Häähäh.
WOOP WOPP.
men jag tänker inte gratulera den som orkar läsa igenom denna roman.
nej, jag sku alder.
pusshej.
jag hör på bon iver.
shöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööön.
och jag bjuder på 3 räändom bilder också.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
vakert, elo? 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar