fredag 13 juli 2012

Love will be hard and hearts will be faking

moroHej!
har varit till vasa med mammmmmsen idag och kom hem med några plagg.
( men som vanligt vill jag alltid köpa mera mera mera så en till shoppingrunda kommer nog tryckas in ännu under sommarlovet tror jag ahahhaha......)
förutom det jag visar bildligt så köpte jag också ett kamerastativ, underkläder,grå huppari och en mp3.

enough about the shoppingggg.
har så satanz tråkigt så jag spricker.
jordgubbar är gott. vi köpte 5 kilo idag.
åt även en hel chokladplatta påväg hem, marabou digistive!!! fan va gött.
och nu ska jag vara rikti crazy tror ja. får se om jag vågar vara rikti crazy.
XD
pusshej, ha en bra Kväll! <3

mascar'orna fick jag för 19,95, För båda amazzzing.
hahahhah, finns vid citymarket.
reklamreklam.
sku alder.
fan helder.
PUSSHEj.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar