tisdag 10 juli 2012

Nothing to kill or die for.










Idag har jag somsakt varit på massage.
och sen åt jag upp min brors pringles.. fuck me.
fick även ett såhär trevligt meddelande av honom sen ikväll när han insett att pringles burken var spårlöst försvunnen
"Vart satan ha do fori me chips burkin min fö helveti!?!"
oj.. men svara int nå så får väl hör en ramsa bestående av svordomar imorgon,
syskonkärlek i högsta grad!
Men efter att varit hemma en stund så insåg jag att Nejfan, jag vill inte sitta ensam hemma anymore,
så jag tog kontakt med http://jenniferlinneas.blogspot.fi/ och ja, jag for dit brummmmandes med vespan.

skitvespon.

så när jag anlände så började mästerbagarna kasta ihop en smet och frosting.
och resultatet ser ni ju högre upp.
de var såhäääääÄäär goda. mätt som en cupcake tåsaaan ( vejt ni man pa ju seij mätt som en plätt)
och under tiden som vi smaskade på cupcake'sen så såg vi på Projekt X, och ja,
Festfeeeliz på hög nivå, men mycket mer än så har jag inte att säga om filmen.
Är hemma nu och sitter väldigt obekvämt i min säng och har sjuk rygg, kul. nä he e it he.
och ska väl SÅSMÅNIGOM ta natten,
men ska se på ett avsnitt av temde kardashians tööserna före john blund får koma å ta me bakifrån.
pusshej, ha de bäst som en gris som rullar sig i lera under solens gassande sken.
solen skulle förövrigt få titta fram här i pensala också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar