onsdag 8 augusti 2012

You are the earth I will stand upon

idag har jag varit rastlös till två tusen, men även njutit av att inte gjort något vettigt idag.
okej, jag rörde min kropp upp, ner, vänster, höger, vickade på höfterna och shejkade vilt till lite zumba music som jag hittade på spotify. Det var väl det vettigaste jag gjort, men förutom det så har jag tittat på OS, tittat på en film; The grey och den var inte den bästa men helt Ok iallafalll och så har jag vikit lite kläder och kastat upp en påse med kläder på vinden. Alltså jag har ingen aning om varifrån dessa fula kläder som jag insisterat på att ha ihoptollade i skåpet kommer ifrån, Varför jag överhuvudtaget köpt dem? Okejokejokej, SååÅå fula var dom inte, men ändå inte något som jag skulle få att se elegant ut på määj. 
Har även ätit världens godast smooooothie-sak. smoothie-saken bestod av frysta jordbubbar, naturell yoghurt, en skvätt mineralvatten och lite socker. mums i käftan. Sen åt jag också några chillinötter och drack upp den ena ingrediensen. Mineralvatten är något som jag gillar. 
Sen har jag också spenderat flera timmar vid datorn, alltå varför sitter man inne Hela dagarna, Själv har jag inte fått min kropp utanför huset idag, bra mikaela, bra.
Försökte också ha en liten fotoshoooot i rummet, men nej. Idag var ingen bra dag att fotografera me, myself and I. 
Men nu inser jag att jag inte varit Så himla oaktiv ändå. 
Måste dra med mig någon person någonstans så att jag får inhandlat skolgrejjjorna och lite tillökning i garderoben.
Imorgon har jag min första tävling denna säsong. Ska stöta kula och det får vi se hur det går, hoppas förstås att min kropp håller och är i skick imorgon så att de inte blir helt misslyckat. Nog för att jag är en ganska bra kulstötare höhöh ;)

okej, ska så småningom ta natten, ELO? 
nä kommer antaligen vara uppe en till timme eller två.
MEN ska tvinga mig själv att gå upp imorgon klockan 10. elo? 
hejbara. 
FAN va jag ha börja skriv långa inlägg, men bättre än inget.  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar