söndag 26 augusti 2012

Moonlight Sonata






Hade en superbra kväll vid jepokämppa igår, Skumparty! 
Jag och jennifer var gaaanska så skeptiska när vi anlände eftersom det var jätteliite folk där, men så småningom dök det upp mera och mera folk och de blev fEeeest! 
Gårdagen sammanfattas med dessa ord:
satans roulit, sakelisfeeeliz, blikalampor som gör vita saker lysande, nygammal feeelismusik, cocnac, Strippstång, skratt, Fyllon som rullade runt i skummet och fyllon som svöljde skummet, galet härliga människor. 
he va he he!

Idag mår jag nog toppen, förutom min nacke som inte mår alltför bra efter allt HEADBÄÄÄNGAS höhöh.... 
och mitt humör ligger på bottens botten eftersom jag ska ha skrivit en essä i hälsokunskap. 
hejbara. 
Men med sällska av klassisk musik, blåbärspaj och mjölk ska jag väl klara av det, och jag har ju faktiskt hela kvällen på mig... 
Ha de bra. 









randombilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar