torsdag 23 augusti 2012

I love to be loved

Min dag började int så värst bra, eller vissst började den bra för jag fick sovmorgon även om jag inte egentligen hade sovmorgon idag... Men det började med att min klocka inte ringde 06.05, så jag sov vidare och sen kom pappa in kvart över 7 och frågade om jag hade sovmorgon och jag bara " mmmhm jaaa " och så sa han bara okej, och lämnade rummet. Sen vaknade jag kvart före 8 och var då medveten om att jag Inte alls hade nån jäävla sovmorgon så då blev de bara att kasta på sig sminket, kamma håret och kasta på sig kläder och sen fick pappa köra mig till skolan.... En sak som jag har svårt att förstå är att jag egentligen har 1h och 45 minuter på mig att ställa mej, men idag var jag klar på ca.25 minuter! såatt. 
Men sen skolan var lika tråkig,jobbig,stressframkallande ochandraskitord som vanligt men fick sluta den vanliga tiden 14.25 istället för att tvingas gå till 15.40. Har bara ätit nudlar och en chokladkaka och nu ska jag läsa på engelska och andra eventuella läxor. fml. :))))))))))))))))))))))))
nejmen okej, man ska tänka Postivit och det är ju faktiskt Freeeeedaaag imorgon vilket betyder att helgen är här ännu en gång! wopwop. 



S-a-k-n-a-r- s-o-m-m-a-r-e-n-.
MEEEEEEEEEEEEN mamma och jag ska söka oss utåt landet till något varmare place så småningom, bara vi hittar ett hotell till ett rimligt pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar