onsdag 29 augusti 2012

Jag drar ifrån plikter

 Nää, ångest!
Skolan va väl helt okej, men humöret var kanske ite på topp eftersom jag var trött...
När jag kom hem så åt jag och var på datorn, sen var jag trött och ville sova. Såatt Powernap från 16.30-19.00. Ack så skönt, men ack så dumt.
Har en opackad väska att packa. vill int.
Har säkert 100 ord i engelska att lära mig tills imorgon. vill int.
Och min dator har fått nå fel så att tangenterna e så himla svårtryckt. vill int.
Ska väl börja packa såsmåningom, Hemligaresan för ettorna i gymnasiet imorgon!
Övernattar var-vi-än-ska-vara-. vi vet int vart vi ska, så därför kallas de hemligaresan. höhö
Engelskaorden kan ga å draa se. pusshej.
och vitsi ni måst vara glad över att få en massa landskaps och djurbilder.
sakeli.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar