måndag 13 augusti 2012

what other people think about me, doesn't mean a shit.

hahahahahhHA
ja.
e så trött.
ska sova.
idag har jag vari och shoppat till kokkola med bästis :)
kom hem med ganska mycket, men tydligen inte tillräckligt för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig till skolan IMORGON. Jaaaao that's right, jag börjar i gymnasiet Imorgon. Skolan som jag absolut inte skulle börja i, skolan som jag inte ville börja i, skolan som jag inte vill börja i- Men jag ger den ett försök.
Och angående rubriken; jag bryr mig om vad andra människor tycker och tänker om mig. Egentligen skulle jag ha klart min outfit till imorgon om jag bara kunde sluta tänka på vad andra kommer tycka om min outift.
Men jag orkar inte bry mig. inte ikväl iallafall, men kanske imorgon bitti.
hoppas att alarmet funkar imorgon och jag hoppas på ett bra första intryck av gymnasiet.
ha de bra, och lycka till med kommande studier!
gonattt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar