fredag 10 augusti 2012

I'm losing grip

hej bloggen.
Dagen har varit ytterst gemytlig!
Har varit ut på en kort promenad, demat så in i norden, chillat, fixat mig för fäbodafest-som-plötsligt-blev-inställt-av-festfixaren-så-att-.
men kvällen slutade ändå supäärnajs!
For till benjamins där ett helt gäng hade samlats på grillkväll och det var roligt att se så många kända ansikten som man inte sett på läänge :)
såatt Ytterst gemytligt, och jag heter nuförtiden
" SATANS BOND TÖRVIL!!! ",
tack för den christoffer! elo.
hahahahah nejmen jag heter nog ännu
Mikaela tjeeengo, men du får kall me mela.
elo?
ska ta bort sminket och sen så småningom stupa i säng.
Imorgon blir det grillkväll vid bådan med ett helt gäng cheyyor och sen ska jag och jennifer fara och festa vidare till maxmo! :D
wopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwowpopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwopwowpowpowpowpwopwopwopwopwowpowpwopwopwowpwopwopwopwowpwopwopwopwopwowpowpwopwopwowpwopwopwwopwowpo
liiiiiiiiiiite taggad.
gonatt bloggen.
maten ni beskådar under är mammas gooda grönsakssoppa <3
och kvällen detaljer och outfit.
löööv stickatröjjan/or.



hej jag ville bara lägga in en bild på soppan. mobb int.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar