onsdag 15 augusti 2012

Take it easy

Man ska ta de lugnt och andas. he va na !Sitter för tilfället på min första håltimme i topeliusgymnasiet! omfg.
haha nejmen skulle egengligen sitta på lektion nu, men ändrade mitt schema i sista minuten- Tyska rök.
Jag har aldrig haft tyska, jag kan inte ett enda ord tyska så jag vill inte stressa upp mig för det så jag bestämde mig för att ta bort ett språk. Engelska och Finska är tillräckligt svårt-
Engelska hade ja btw första lektionen. Gick nog bra deee, men jag måste ha köpt boken till engelskan tills imorgon och det vet jag inte riktigt när jag ska hinna med men antagligen hinner jag jyst före bussen far.
jao, nu kom milla tillbaka efter att ha varit efter sin dator så nu e vi datorsystrar. hhööhöhöhöhööh
ha de bäst.
Kul me inlägg om bara skola. elo?
okej, kämpa pååååååååå, painapainapaina. hellyeah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar