tisdag 7 augusti 2012

The wind is blowing

wopwop.
kom inte hem med nå myckeeet från shoppingturen idag..
endast två stickatröjor från ginatricot, två skjortor från ginatricot och en vanlig t-shirt från ginatricot.
och sen köpte mamma två svarta lakan som hon sydde om till gardiner åt mej eftersom jag under en långt tid levt utan tyg som hänger framför fönstren.
Fick även hem ny mascara och ny återfuktningskräm.
och jag fick även hem del två av min h&m rea-beställning och i detta paket fanns 2st bh-ar och en blå kavaj, men dessvärre var kavajen för liten -.-.-.---.-.- men ajjja, överlver nog.
Sen för den som ville veta vad som befann sig i del ett av min h&m rea-beställning så kan jag meddela dig att jag blev ett par vita dojjjjoor och en bikini överdel rikare efter leveransen.
men till dagens Fail, med Stort F:
Det viktigaste jag skulle ha hem från vasa idag var ju en ny skolkalender, pennor, linjal, suddgummi, pennvässare och dylikt men gissa om inte dessa varor finns kvar i vasa och får leva oanvända tills vidare.
MEEN nog hinner jag ännu köpa de förrän den 14 då skolan börjar.
sommaren har flugit förbi likt ett flygplan som styr kosan mot Canarie öarna, dit jag heller inte skulle säga nej ifall någon skulle ha köpt en biljett till mig.
För vår sommar i Finland har ju fan varit Skit. Det har inte varit många dagar som solen lyst, utan regnet har spillt ner i mängdernas mängder.
Men jag kan stolt meddela att en av mammas arbetskamrat har skvallrat åt min mamma att det lovas vackert väder från och med 27 Augusti till långt in på hösten,
Håller tummarna för det!
Nu ska jag så småningom börja sova, för de börjar vara dags att vända dygnet korrekt nu..If u know what I mean.
sov gott alla igelkottar som inte ännu sover. 
<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar