torsdag 6 september 2012

Young and strong

Idag har jag har jag haft en riktigt sköön dag, bortsatt från några småååångestattackkäÄr pga. dendär sjuhelsikes Kemin. Men med mitt moraliska stöd Skog och flera andra shysta jappar fick jag lite ordning på det hela.
" En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. "
haha, sku jou nou vara leeeeét ti vara dumb i huvo.

Vill även sända styrkekramar till en viss person, krya!

Efter skolan åt jag fisksoppa och sen vespade jag iväg till jepo för att handla nå smått :)
Konstaterade att man Icke ska köpa proteinbars. He smakar mjöl.
Efter shoppingturen drog jag ut med rullarna och rullade iväg sisådär 2 km, har nu varit ut och rullat måndag,onsdag,torsdag och i tisdags var det afrodans på schemat, så aktiv chey här ihiihi, nejmen Aktivt för Mej, kanske inte för någon annan. Har även försökt äta lite bättre, men en sak i taget.
Efter deeet så städade jag rummet, behövdes verkligen.
After that sköt jag och pappa med luftgeväret och det kanske inte riktigt var min grej men det var roligt att ta del av pappas intressen, vilket nu inte är speciellt luftgevärsskytte men det ingår i hans största hobby Jakt.
Fotade även farsan och mina ytterst dåuliga träffar haha :)
jamen nu har jag just ääätit grynost och tonfisk å truucckkkkiiiiit water.
dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=8XIYNhregAY&feature=related
oj va myyysi. Dendär filmen hade jag totalt glömt bort, men den tillhörde en av mina favoritfilmer som liiiHl.
:)
Skulle verkligen ha lust att kasta mig upp i sadeln igen, men modet räcker inte till.
men jag gillar iaf heestar, även om jag e rädd för dom. haahha

jamen ja, ska bara taaa't lugnt nu resten av kvällen.
har sovmorgon imorgon och efter skolan ska jag till Jennifers! :)
ha de bra.













pappa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar