tisdag 4 september 2012

Standing in the rain






har intee haft nå speiellt ti berätt dihär senaste dagarna, såatt därför ha det ekat tomt här.
Men därför blev de ju hela två inlägg ikväll, för att kompensera det hela ;)
jao.
Skolan är ju jobbig.
Och jag gör inget speciellt på fritiden just nu.
Förutom äter, lagar läxor, sover, tränar och kanske om jag har tur så spenderar jag en stund med vänner. lol.

Jag har kommit fram till att jag måste se till så att jag har något att se framemot hela tiden, för att orka med livet hahahah, nejmen främst för att orka med skolan.
Och några saker att se framemot just nu äääär:
munsaldansin, mysiga höstkvällar med vänner OCH
GRAN CANARIA 11.10, playa del cura med mammaa <3
hihi ihhihih iihi ih ihi ih ih  hihihihih ih ihh ih i hi hih ih i hi hi hi hi hi h ih ih i hi h ih i hihihihihi
ja, he va he he.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar