måndag 24 september 2012

I'm addicted to you

jahapp. Nu har ännu en dag passerat.
Ska läsa vidare på HK före jag somnar och så låter jag hjärnan bearbeta det jag läst över natten så vaknar jag imorgon och har full koll på allt.
har förövrigt ätit mycket choklad idag, druckit energydrink och ätit en kycklinghamburgare.
haahhaha.....

Konstverket mikaela kengo, gjordes idag av mikaela kengos HÖGRA FOT,närmare bestämt med hjälp av stortån och tån bredvid stortån.
Imponerad?

Fotade även pappsen och HundN ute på åkern bredvid vår stuga, och stugan fick ni också en bild av, sådär lagom inramad och fin.
jaa, sista provet för denna period imorgon då, kjeeempa kjempa.
jajajajaj.
har massage imorgon efter skolan också,
mmmMMmmmm vitsiiii va oskönt </3 okej, lite skönt, men bara liiiiti.
ja.
flummminlägg, men jag hoppas att alla som läser detta inlägg antecknar det i er bok med övriga intressanta blogginlägg, och jag tänker inte nämna att ni antagligen skriver i ert rosa anteckningsblock med enhörningar på FÖR jag vet att ni inte äger ett sådant.
pusshej








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar