onsdag 19 september 2012

F me.


Vill inleda detta inlägg med ett stort Tack till Du som besökt min blogg. Har nu över 1000 som tittat in på bloggen, tack! :) 
JAHAJA.
Skit dag. hahaha jag vet att alla människor blir överlyckliga med bloggare som klagar om sitt liv, som är helt Amazing osv. egentligen och att vi här har det så bra i fråga om Vem som har det hyfsat ställt i värlen.
Jag får studera men vill ändå bara klaga på allt. Orkar inte anstränga mig. Orkar inte vara i skolan.
Samtidigt som jag klagar över hur omotiverad jag är samt att jag inte orkar med skolan så finns den en människa någonstand ute i världen som skulle göra vad som helst för att kunna gå i skolan. usch så elak jag känner mig när jag bara klagar om skolan. Men jag orkar inte med skolan. Vet inte om orken kommer tillbaka eller hur det blir med mitt studerande vid Topeliusgymnasiet. Samtidigt som jag skriver detta har jag en ångest som attackerar min själ, och hjärna. Jag har ju fan inte studerat tillräcklig inför de kommande proven. Dessutom har jag TVÅ prov på fredag ( veeeeerkligen Bra planerat :(   ). Jag känner ju mig såpass bra att jag vet att jag måste börja studera i GOD tid för att lyckas NA SÅ NÄÄR i ett prov. Ändå blir det såhär varje jävla gång, dvs jag stressläser och lär mig absolut ingenting och sen sitter jag där med ångesten från topp till tå och inte vet någonting. okej, lite vet jag, men bara så att det räcker till godkänt. typ.
jaa, Skärpning Mikaela Kengo, saaatan me de dumbhuvo, säger jag åt mig själv. :)
JA JA SA JO HE.
sku vila vara ung och känna att det inte finns ett ändå problem, eller så kanske jag sku kunna gå på en utbildning som jag har intresset för. Kul ti vara vid ett gymnasie då man int har motivation att läsa.
verkligen smart...
JJAJAJ, ska kollaaa lite bloggar och sen stiga upp kvart över 7 FAST jag skulle kunna sova till åtminstonI
9. ha ha ha ha great.
hejbara. Ha de bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar