torsdag 20 december 2012

White Christmas

tjohooo.
Skoldagen var jättetrevlig, eftersom vi inte gjorde något jobbigt! ;)
Slutade ett, kom hem lite före två, åt och bara tog det lugnt och var på datorn och dylikt.
Sen fick jag ett meddelande om jag skulle hänga med på Carleborgsskolans julfest, och det tackade jag Ja till.
Liksom som att var inbjudi ti en bal på slottet!  ;)
Carleborgsskolans julfest var supermysigt och bra program.
Lucia var jättebra, och alla andra musiker, dansare och alla andra som medverkade var verygood! :)
Agerade lite fotograf, haha, men bilderna blev inte så skarpa och bra men he va int mett fejl, ja lovar.
Hoppas du hade en bra dag och vi får hoppas att vi överlever morgondagen!
herre min jeesus, tänk om vi dör imr :((((((
nä, vi gör inte det. men man ska aldri säga aldrig.



Till de som möjligtvis kan finnas med på bild och ogillar detta, släng iväg en kommentar så tar jag bort bilden direkt! :) 













Den bruden kommer alltid ha en storbigbiiiig- plats i mitt hjeeeeerta. :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar