lördag 15 december 2012

She's living in a world, and it's on fire

 hejsan.Ibland blir jag less på min kropp. Mina leder, mina muskler och mitt skelett. WHY U NO WORK?
Var på gym igår ( dock 2 ggr ) och därför måste jag alltså i princip vara sängliggandes?
Det gör ont.
Jag blir frustrerad.
Kan inte detta problem drabba någon som faktiskt vill ligga i sängen heeela dagarna och inte flytta på sig en millimeter på hela dagen, istället för att drabba en som vill kunna röra på sig utan problem.
jaa'a. int ere lätt tå he e svårt.
Jag vill ju kunna träna normalt, jag vill inte ge upp min " friidrottskarriär " för jag har talang ( ursäkta för att jag skryter. ). Detta faktum visade sig denna sommar när jag kastade 35m med 1 kg's diskusen på träning, utan att ha tränat, eller utan att ha kunnat träna. Jag skulle ha kunnat få en pallplats i FM för 16 åringar på det resultatet.
hahah jaja, kanske e räcker med denna klagosång nu.

Men denna djävulska huvudvärken, WHY U NO GO AWAY?

Efter detta klagoinlägg ska jag börja sova.

Hoppas ni har det bra! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar