fredag 14 december 2012

ahjksksskks

oooh sweeet jesus, it's friday.
snart lördag, och denna lördag ska jag bara ta det lugnt, ta ett träningpass på ett eller annat sätt och påbörja biologiläsandet som jag fruktar. blä

Idag har jag varit på gym på GY
håltimme
mat
håltimme
biologi
och efter skolan for jag med Milla på gym, uuuhjee! :)
Åt sen en panini och det var guudomligt gott, hade inte ätit sen 11.. exdeexdelolhjärtapsmile

Nu är min kropp lite åt helvete. Har en sjuuukt styv rygg, känner faktiskt av en låsning i ryggen också och nacken är också spänd, hååål som stejn.

Nu new girl och sen tar jag natten och inväntar lördagen :)
ha de bra!






                                         Sku äta mini brie på saltakeex, men blä, Oltermanni e nåo bäst! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar