måndag 22 oktober 2012

Make it up to me


Första skoldagen efter en veckas resa och ett 2( + 2) dagar långt höstlov kändes.. Tung. Har också börjat fundera om det verkligen är gymnasiet jag vill satsa på.. men har kommit fram till att nej, det tror jag verkligen inte, men tänker avvakta och fundera över mina val i framtiden..
jaa, men vi missade iaf en och en halv lektion idag pga samlingstimme och sen deltog vi en diskussion som ett antal kommunvalkandidater deltog i, eller ja, vi lyssnade på deras åsikter i en timme. Men det var faktiskt lite intressant.  Ja, och nu har jag spenderat ett Antal minuter på att få ihop en liten finska uppsats på 150 ord om en seriefigur som jag kan se mig själv som elo na satan åt he hålli :)))))))))))) men ja, enoigh about that, ha gjort mitt bästa iaf! Har någon matematik uppgift som jag egentligen skulle måsta ta tag i, men de får göras någon rast i skolan istället, och så har jag måånga sidor i historia som jag måste försöka läsa igenom, om jag orkar. Igår sov jag denhär tiden.
jytt he.
jaa, ska äta något litet och ta natten nu så småningom!
Sov gott, och ha det bra in das future. jåååååjå.
HAHA och jaa, bilderna kom lite finurligt in häärä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar