torsdag 25 oktober 2012

Don't fail me now


Nåjaa, torsdagen är snart slut och vi står framför ännu en helg!
Första snön har kommit, och det har inte facebook missat heller.. haha :D
Efter skolan kasta ja i me liiti föööödo, sen kört jag iväg till Farmin, rääävan å minkan lever tär, å papp flera timmar om dagen.
Nåväl väl framme vare bara ti böri vattn, me två vatukannor som redskap.... ujuju va jobbigt, men fick hjälp av pappa sen då han hadd fäärdi mata.
Alltså Beröm i massor till alla Farmare som orkar vattna för hand! överlag; beröm till alla farmare, ni gör ett otroligt arbete! Sku kunna tänk mig att hopp av gymnasiet nu å böri vara me pappa i farmin, sidu hande pappabo böri ju ha nåågra år på nackan, men äntå e han dit 7 dagar i veckan, har väl en eller två dagar ledigt varje år? :) Såatt Farmasi e no bara för riktigt karar/ kvinnor! Int ere na lätta saker he int.
Ja, enough about farmasi!
Sen då jag sku köra hem igen så hadd e ju hagla och snöa lite såatt he börja ju nog bli liite halt på vägarna, men he var först så jag kom på landsvägen utanför huset som e sku böri jäävlas;
Kört för hårt och börja bröms för snabbt å hårt såatt backhjuuli levd noo sett eget liv! men som den fantastiske köraren jag är så drabbades jag inte av panik och jag huldist På hjulen! :)
For i duschen och nu hör jag bara på musik och ska ta de lugnt resten av kvällen!
Prioriterar min fritid, min hälsa och mitt välbefinnande much higher then school! Skoltrött för 24 personer är jag också. :)
Ha de bra och Kör försöiktigt!
dialekt/rikssvenska...hahaha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar