tisdag 30 oktober 2012

A vision of ecstasy

tja bloggen!
Skoldgen rullade på ganska bra idag, hade endast 3 lektioner+håltimme idag och det var min favoritSkolmat idag också; Färsk fisk, remulad och pääärona. tänkt ifall någon vila veta min favortit skolmat e.. 
Sen efter skolan for mamma och jag till jakobstad, närmare sakt till instrumentarium för att skaffa ett par starkare brilllz åt mig, samt fixade fast en bågen. Ha levd ett par dagar utan glasögon nu, och det är sannerligen en ansträngande uppgift,  och jag antar att det inte heller är en så vacker syn att se på haha...
Synen har man ju konstaterat att inte e så bra, men däremot hörseln; Vart ha den tagi vägen? :( 

Vi närmar oss provveckan nu, eller vi har matematikprov på denna torsdag, fysikprov denna fredag, och historia nångång nästa vecka, och även finska nästa vecka. Halder på ti få na feeeeil för jag e int bra på något av dessa ämnen! :S men jaa, Jag gör mitt bästa, något mer kan ingen förvänta sig. 
Ska nu se ett solsidan avsnitt som jag missat, sen sova :) 
ha de bäst! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar