måndag 21 oktober 2013

Dagliga äventyr

Gokvälll, skolan gick relativt snabbt så inga stora bekymmer där inte. Efter skolan, närmare sagt några timmar efter så promenerade jag och Emma till siwa för att handla lite. Där utanför träffade vi en super söt hund och ja, som ni ser fotade jag den. Ni ser ju endast en lurvboll, but still haha 
Sedan till dagens goda gärning; hjälpte E med hennes modersmålsläxa, har inte så mycket läxor själv och inte så mycket annat livsviktigt att göra så varför inte :) 
Ett moment som förövrigt förde tankarna till yngre ålder är ju övergångsställen. Minns att jag som barn ( jag är fortfarende barn men jaaa ) alltid skulle gå på de vita sträckena, annars kunde det gå knasigt haha 
Nu ska jag så småningom börja sova, så gonattttt! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar