tisdag 12 mars 2013

Tough times don't last

Litensnabbuppdatering: 
Lördagen spenderades, som jag nämnde i förra inlägget, vid Munsaldansin. Hade en trevlig kväll, men visst kunde den ha varit bättre! :) 
Söndagen spenderades liggandes i sängen, ibland kan de bli så efter en utekväll, men swag yolo osv hahahah.... 
Måndagen var en lite tung dag, men såklart helt okej som alla andra dagar. Var på fysioterapi och ska nu ta tag i mina promlems påriktigt. Huvudvärken ska bort, och jag minns helt ärligt inte när jag sist hade en huvudvärkslös dag; tå ere no åt helveti . Reuma-provtagning skall också tas, även om det inte finns så stor risk att jag har det men säkrast att kolla upp det. 
Idag vaknade jag opigg, med en svag förkylning... ååååh, vill int. Men de e ju nog sådana tider nu att e fääälas myki sorters influensor. 
Imorgon, Onsadag, ska jag först vara i skolan (noshit?) sen ska jag och Milla ta bussen till Jakobstad och shoppa lite och fika, sen ska vi antagligen se på innebandymatch. Ser framemot morgondagen! :) 

Lite quotes sådär före natten, eller blir läxor för min del men jå. 
Gonatt och ha en bra Onsdag! :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar