söndag 4 november 2012

Feeling the catastrophe


Gårkvällen vid Kristallen/ Neste var nog helt okej. Lite kallt och lite lite folk tyckte jag, men var nog bättre än att sitta hemma!
Jag lääängtar till kommande helg då det blir munsaldansin, enligt mig så är munsaldansin absolut en av årets bästa tillställningar! :)
Idag har jag varit ut på promenad, vari i bastu å läst lite på prov, något mera har jag egentligen inte gjort.. :)
Har supersjuka leder och muskler, samt huvudvärk så har på känn att jag snart drabbas av liite snuva och annat mysigt :/
Men man ska väl njuta sålänge man är frisk...
Imorgon börjar jag först 11,50 så får ta en liten sovmorgon, tänkte att jag skulle hinna läsa lite på prov då redan från morgonen för de e nämligen såatt jag har finska prov på tisdag, och historiaprov på onsdag..
Jag sku verkligen vila reejs bort nu, bara bort bort bort. E så himla trött på vardagen som endast består av skola. eller ja, det känns som att vardagen bara består av skola.
men ja, blir väl bättre.
Ha de bra! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar